* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Mierzenie efektywności reklamy - seminarium2008-11-05 13:29:1327 listopada 2008, WarszawaOrganizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką. |
|
Zapraszamy Państwa do udziału w bezpłatnej konferencji w Katowicach!2008-09-22 12:27:04ERP-& Silesia 2008 „Wykorzystanie internetu w rozwiązaniach wspomagających zarządzanie firmą i instytucją” |
|
Sprawozdanie - konferencja e-Dyrektor HR, TELEINFORMATYKA W ZARZĄDZANIU KADRAMI2008-02-27 13:23:38
|
|
Szkolenia zarządzanie zasobami ludzkimi, personelem2009-05-29 16:22:58Szkolenia zarządzania zasobami ludzkimi (szkolenia , kursy ZZL) mają na celu rozwój wiedzy i pozyskanie kwalifikacji. podstawowych kompetencji z zakresu zarządzania personelem, kadrami oraz praktycznych umiejętności związanych z wszystkimi procesami zarządzania zasobami ludzkimi. Szkolenia zarządzan |
|
Zapraszamy na konferencję Zasoby Ludzkie!2009-07-29 11:50:08Szanowni Państwo, Ktoś kiedyś powiedział: "najważniejszym majątkiem każdej firmy są jej ludzie – pracownicy". To miłe dla każdego ucha zdanie (99% z nas występuje w roli "zasobu ludzkiego" jakiejś firmy lub organizacji) ma jednak - w gruncie rzeczy - bardzo niejasną treść. Dlaczego najważniejszym, w jakim zakresie, no i czy aby - na pewno? |
Szkolenia menadżerskie Gastronomiczne finanse Biała Podlaska, Wielkopolskie
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.